Մոսկվան ակնկալում է, որ Հայաստանի իշխանությունները թույլ չեն տա դպրոցներ տեղափոխել 8-րդ դասարանի պատմության դասագիրքը, որը խեղաթյուրում է 18-րդ դարավերջի և 19-րդ դարասկզբի Հարավային Կովկասի իրադարձությունները՝ ասված է ՌԴ ԱԳՆ հաղորդագրության մեջ: Ըստ այդմ՝ դասագրքի գլուխներից մեկում «Արևելյան Հայաստանի բռնի միացումը Ռուսաստանին» սադրիչ վերնագրով վերանայվել են 1826-1828 թ.թ. ռուս-պարսկական պատերազմի արդյունքներն ու Թուրքմանչայի պայմանագիրը կոչվել է Արևելյան Հայաստանի «բռնակցում»:                
 

Ամփոփվել են եռամյա ծրագրի արդյունքները

Ամփոփվել են եռամյա ծրագրի արդյունքները
20.06.2012 | 17:59

ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունը և Գերմանիայի միջազգային համագործակցության ընկերությունը (ԳՄՀԸ-GIZ) այսօր կազմակերպել էին խորհրդաժողով` «Մասնագիտական կրթության հեռանկարները Հայաստանում» թեմայով: Ինչպես մեզ տեղեկացնում են ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունից, բացման խոսքով հանդես են եկել ՀՀ ԿԳ նախարարի տեղակալ Կարինե Հարությունյանը և ՀՀ-ում Գերմանիայի արտակարգ և լիազոր դեսպան Հանս-Յոխեն Շմիդտը: Ողջունելով խորհրդաժողովի մասնակիցներին` Կարինե Հարությունյանն ընդգծել է, որ Հայաստանի կառավարությունը կարևորում է միջին մասնագիտական կրթության համակարգի զարգացումը:
Այդ նպատակով կառավարության որոշմամբ 2008 թվականից ստեղծվել և գործում է Մասնագիտական կրթության և ուսուցման (ՄԿՈՒ) զարգացման ազգային խորհուրդը, որը նպատակ ունի նպաստելու կրթություն-աշխատաշուկա կապի ամրապնդմանը: «Այս համատեքստում շատ կարևոր է ինչպես Եվրամիության, այնպես էլ առանձին անդամ երկրների աջակցությունը Հայաստանի ՄԿՈՒ համակարգին»,- նշել է Կ. Հարությունյանը և ընդգծել, որ Գերմանիայի միջազգային համագործակցության ընկերության աջակցության ծագիրը, ըստ ԿԳ նախարարության և ուսումնական հաստատությունների գնահատման, արդյունավետ է եղել:

Սեմինարի ընթացքում նաև ամփոփվել են «Դեպի զբաղվածությունը կողմնորոշված որակավորումը Հայաստանի տնտեսական զարգացման առանցքային ոլորտներում» եռամյա ծրագրի (2009-2012) արդյունքները, որը նպատակ է ունեցել աջակցելու կարողությունների զարգացմանը: Խորհրդաժողովին մասնակցել են նաև միջազգային կազմակերպությունների, կրթության ոլորտի ներկայացուցիչներ: Բացի ծրագրի արդյունքների ամփոփումից, կազմակերպվել են նաև թեմատիկ քննարկումներ` մասնագիտական կրթության և էլեկտրոնային ուսուցման, ՄԿՈՒ կառույցների և մասնավոր հատվածի փոխգործակցության, ինչպես նաև ՄԿՈՒ համակարգի և մեծահասակների կրթության փոխկապակցվածության վերաբերյալ:

Դիտվել է՝ 6505

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ