Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

ԱՅ, ՍԵՆՑ ԷԼ ԱՊՐՈՒՄ ԵՆՔ

ԱՅ, ՍԵՆՑ ԷԼ ԱՊՐՈՒՄ ԵՆՔ
22.12.2009 | 00:00

-Տատ, ի՞նչ ենք դնելու Նոր տարվա սեղանին։
-Ես` իմ դատարկ տոպրակը, դու` քո դատարկ փուչիկը։

Դիտվել է՝ 5406

Մեկնաբանություններ