Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Деревня

Деревня
24.07.2009 | 00:00

-Բա՛տոնո, վրացիներս որ բանկ էինք թալանում, ամերիկացի գանգստերներդ ըսկի ֆրայեր էլ չէիք:

Դիտվել է՝ 7922

Մեկնաբանություններ