Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Ոխերիմ եղբայրները

Ոխերիմ եղբայրները
13.02.2009 | 00:00

Սա էլ կանցնի, այդ որ ոչինչ ու ոչինչ:

Դիտվել է՝ 13778

Մեկնաբանություններ