Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Դեմը խաղ չկա

Դեմը խաղ չկա
07.04.2009 | 00:00

ՖԻԴԵ-ն աշխարհի երկրների պետական-քաղաքական խաղատախտակի վրա նոր ֆիգուր է մտցրել` խմբիշխան, որը ցանկացած պահի կարող է կանգնեցնել ժամացույցն ու «մատ» հայտարարել դուրը չեկած արքային։

Դիտվել է՝ 12989

Մեկնաբանություններ