Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Մարտն­չող մի­ջա­կու­թ­յուն­նե­րի փու­չի­կար­շավ

Մարտն­չող մի­ջա­կու­թ­յուն­նե­րի փու­չի­կար­շավ
07.10.2019 | 22:58
Դիտվել է՝ 66410

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ