Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Առջևից ընթացողին անդունդից փրկողը հետևից եկողների կուրությունն է

Առջևից ընթացողին անդունդից փրկողը հետևից եկողների կուրությունն է
19.06.2018 | 05:17
Դիտվել է՝ 10078

Մեկնաբանություններ