Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Մեր բազմակողմանի նահանջի բաղկացուցիչները

Մեր բազմակողմանի նահանջի բաղկացուցիչները
02.04.2024 | 21:23

Մարդու տաղանդը երևում է նաև նրանից, թե քանի տարբեր ձևերով նա կարող է ինքն իրեն գովել։

Ե՛վ կյանքում, և՛ Ֆեյսբուքում արժի ուշադրություն դարձնել այս հանգամանքի վրա, քանի որ այն մեր կյանքի անբաժան մասն է։

Մյուս կողմից էլ, այս երևույթը մեր բազմակողմանի նահանջի մի մասն է, որտեղ, ընդհանուր լուրջ նպատակի բացակայության պատճառով, երկրորդական ու երրորդական խուրդա-նպատակները դոմինանտ են դառնում մեր կյանքում։

Դրան էլ հետևում է մեծ բաների մասին խուրդա-մակարդակով դատարկախոսության հեղեղը, որտեղ շահում են նրանք, որոնք կարողանում են ինքնագովությունը հայրենասիրության տեղ անցկացնել։

Պավել Բարսեղյան

Դիտվել է՝ 1140

Մեկնաբանություններ