Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Գլոբալիզացիա և «արդարություն»

Գլոբալիզացիա և «արդարություն»
22.02.2024 | 19:09

Արդարության մասին սովորաբար խոսում են նրանք, որոնք թույլ են կամ էլ նախկինում թույլ են եղել, բայց դեռ վստահ չեն իրենց առկա ուժի վրա։

Եվ որևէ մեկը չգիտի, թե իրենց ուժի վրա լրիվ վստահ լինելու դեպքում կշարունակե՞ն արդյոք նրանք նույն մղումով արդարությունը պաշտպանել։

Մասնավորապես, այս կապակցությամբ շատ մեծ հարց է գլոբալիզացիա ասածը միայն Արևմուտքի հետ կապելը, քանի որ դա, պարզապես, ուրիշի հնարավորությունների օգտագործումն է սեփական էգոիստական շահի համար, որը հատուկ է նաև թույլերին, էլ ուր մնաց, որ այն ձեռնտու չլինի Չինաստանի նման հսկային։

Պավել Բարսեղյան

Դիտվել է՝ 1729

Մեկնաբանություններ