Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Դեռ ոչ մեկը չի տվել երջանկության հստակ սահմանումը

Դեռ ոչ մեկը չի տվել երջանկության հստակ սահմանումը
31.08.2024 | 06:55

Երջանկություն․ դեռ ոչ մեկը չի տվել երջանկության հստակ սահմանումը, քանի որ երջանկությունը խիստ անձնական է, խիստ տեղային։

Մարդիկ նույնիսկ մահի դեպքում են ասում՝ երջանիկ մահ, դժբախտ մահ: Մեր հայրենիքի համար իրենց կյանքը տված տղերքի ծնողներին երանի են տալիս մարդիկ, որոնց զավակների ճակատագիրը մինչև հիմա անհայտ է, նույնիսկ կան մարդիկ, որ այդ ծնողներին երջանիկ են համարում, քանի որ լացելու վայր ունեն, քանի որ սրբավայր ունեն, որտեղ կարող են իրենց սիրտը դատարկել․․․

Անգամ երջանկությունն է տխուր և ուրախ լինում:

Կարեն Հովհաննիսյան

Դիտվել է՝ 2665

Մեկնաբանություններ