Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Ո՞վ պետք է քաղաքական գնահատական տա Ադրբեջանից հնչող ապատեղեկատվությանը

Ո՞վ պետք է քաղաքական գնահատական տա Ադրբեջանից հնչող ապատեղեկատվությանը
05.09.2024 | 15:03

Ադրբեջանի ՊՆ-ն վերջին մեկ օրվա ընթացքում արդեն երկրորդ ապատեղեկատվությունն է տարածում, թե իբր հայկական կողմը կրակ է բացել։ ՀՀ ՊՆ-ն էլ ժխտում է։

Բայց այս ամենի մասին պետք է լինի քաղաքական գնահատական՝ ՀՀ ԱԳՆ-ի կողմից։ Ուղղակի մի անհարմար պահ կա՝ այդ գերատեսչությունը անասնապահական խնդիրներ է լուծում այլևս:

Հիմա հարց. օգնեք հասկանալ՝ ո՞վ պետք է քաղաքական գնահատական տա Ադրբեջանից հնչող ապատեղեկատվությանը, երբ երկրի վարչապետի ուշք ու միտքը դմակով խաշլաման է, ԱԳՆ-ինը՝ անասնապահությունը, դե ԱԺ-ն էլ, ժողովրդական լեզվով ասած, «կոնկուրսից դուրս է»՝ իրավիճակի հանդեպ իր անհամարժեքությամբ։

Տաթևիկ Հայրապետյան

Դիտվել է՝ 898

Մեկնաբանություններ