«Անունը կա, ամանումը չկա» ասացվածքը ճիշտ ու ճիշտ «Էյր Արմենիա» ընկերության համար է։ Շուրջ երեք ամիս ընկերությունը «փող է» հնչեցնում, հեռուստագովազդում է դեպի Ռուսաստան և ԱՊՀ իր չվերթների մասին, բայց գործնականում չի թռչում։ Քաղավիացիայի վարչությանը մոտ կանգնած աղբյուրի փոխանցմամբ, վարչության տված լիցենզիայից հետո ընկերությունը չվերթերը պետք է սկսեր օգոստոսի 1-ից։ Բայց այն հետաձգել է մինչև սեպտեմբերի 1-ը, հիմա էլ ասում են, որ մտադիր է թռիչքները սկսել նոր տարվա նախաշեմին։ Ո՞րն է խնդիրը, ի վերջո, կարծես հայրենի կառավարությունն ամեն հնարավորն ու անհնարն արել է այս ընկերության համար։ Քաղավիացիայի վարչության պետ Արտյոմ Մովսիսյանը գարնանը հայտարարեց, որ քաղավիացիայում մենաշնորհը վերանալու է՝ մրցույթով ընտրվելու է երեք ավիաընկերություն։ Չնայած այս բարձրաձայն խոստմանը, մրցույթ տեղի չունեցավ, բայց ՌԴ և ԱՊՀ տարածք չվերթեր իրականացնելու իրավունքը տրվեց «Էյր Արմենիա» ընկերությանը։ Էլ ինչ անեին արդարադատության նախկին նախարար, ԱԺ պետաիրավական հանձնաժողովի նախագահ Դավիթ Հարությունյանի եղբոր՝ Վահան Հարությունյանի համար, որին էլ պատկանում է ընկերությունը։ Պարզվում է՝ թռիչքների հետաձգման խնդիրը ոչ թե քաղավիացիան, այլ «Էյր Արմենիան» մեջ է։ Քաղավիացիային մոտ կանգնած աղբյուրի փոխանցմամբ, հիշյալ ավիաընկերությունն այս պահին անհրաժեշտ քանակի և որակի օդանավեր չունի։
Սերգեյ ՍԱՂՈՒՄՅԱՆ