Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Ինչքան քաշեցին-քաշքշեցին, այնքան խոր խրվեց Ռուսիան

Ինչքան քաշեցին-քաշքշեցին, այնքան խոր խրվեց Ռուսիան
10.02.2017 | 00:45
Դիտվել է՝ 4890

Մեկնաբանություններ