Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Փորացավները գազը չի, ռուսին Ռուսաստանից զրկելն է

Փորացավները գազը չի,  ռուսին Ռուսաստանից զրկելն է
27.09.2016 | 00:05
Դիտվել է՝ 4390

Մեկնաբանություններ