Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Պատժամիջոցներից հույսները կտրեցին, դոպինգային գրոհի անցան հաշմանդամների դեմ

Պատժամիջոցներից հույսները կտրեցին, դոպինգային գրոհի անցան հաշմանդամների դեմ
20.09.2016 | 00:30
Դիտվել է՝ 4119

Մեկնաբանություններ