Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Նայած սրանց շահը ո՛ր կողմից է «փչում»

Նայած սրանց  շահը ո՛ր կողմից է «փչում»
03.04.2024 | 17:13

Էդ որ ԵԱՏՄ-ն, ելնելով արտակարգ պայմաններից, որոշել էր ամսական անմաքս առևտրի արտոնության շեմը բարձրացնել ու տևական ժամանակ սահմանել 1000 եվրո, Փաշինյանի իշխանությունը օլիգարխներին հարստացնելու համար սեփական որոշմամբ համառորեն կիրարկում էր 200 000 դրամ (դա 500 եվրոյից էլ պակաս է) շեմը:

Հիմա հենց ԵԱՏՄ-ն որոշեց հանել արտոնությունները և վերադառնալ այն շեմին, որը սահմանել էին ի սկզբանե, սրանք միանգամից ափալ-թափալ համապատասխանեցրին ԵԱՏՄ շեմին՝ 200 եվրո:

Այսինքն, երբ պետք է սեփական օլիգարխներին սնուցել, սրանք ԵԱՏՄ-ից անջատ որոշում են կայացնում, իսկ երբ շահերը համընկնում են՝ դառնում են ԵԱՏՄ-ին գերհավատարիմ անդամ:

Վահե ՍԱՐԳՍՅԱՆ

Դիտվել է՝ 1019

Մեկնաբանություններ