Le Figaro պարբերականը հրապարակել է քաղաքական ամենատարբեր շրջանակներ ներկայացնող ֆրանսիացի շուրջ երեք տասնյակ գործիչների հավաքական ուղերձը, որով նրանք դատապարտում են Ֆրանսիայի մասնակցությունը Բաքվում կայանալիք COP29-ին և պահանջում անհապաղ ազատ արձակել հայ պատանդներին: «Ամոթալի այս համաժողովի անցկացումը չպետք է ծառայի Ադրբեջանի ավտորիտար և կոռումպացված վարչակարգի պաշտպանությանը, ոչ էլ խրախուսի դրա ծավալապաշտական մտադրությունների իրականացումը»,- շեշտված է ուղերձում:                
 

Հիշողության վերացումը սկսել են դպրոցից

Հիշողության վերացումը սկսել են դպրոցից
06.10.2023 | 18:39

Պատմական հիշողությունը ազգային ինքնության անբաժանելի մասն է, որը ձևավորում է ժամանակի ընթացքում առասպելների, ծեսերի, ոգեկոչման արարողությունների, նշանակալի հաղթանակների, փառավոր անհատների և այլ պատմական իրադարձությունների հիման վրա։

Յուրաքանչյուր ազգ ունի իր պատմական հիշողությունը, մեկինը` կարճ, մյուսինը` հարուստ, մեկինը` հարուստ, մյուսինը` աղքատ:

Լինում են դեպքեր, երբ որոշ շահագրգիռ կողմեր փորձում են վիճարկել։ Սա հատկապես ցայտուն է դրսևորվում թշնամական ազգերի դեպքում, երբ մի կողմը փորձում է իրեն վերագրել մյուս կողմի պատմական ձեռքբերումներն ու պատմական ժառանգությունը։

Մեր երկրում 2018 թվականին տեղի ունեցած իրադարձությունների հետևանքով իշխանության եկած խումբը, ստանձնելով իր առաքելությունը, փորձում է վերացնել պատմական հիշողությունը, ազգի մեջ կոտրել պայքարելու ձգտումը։

Արցախյան երկրորդ պատերազմի դիտավորյալ ձախողումից ու Արցախի հայաթափումից հետո իշխանությունն անցել է պատմական հիշողության վերացման գործընթացի։

Հիշողության վերացում սկսել են հենց դպրոցից, ԿԳՄՍ նախարարության դրամաշնորհներով թողարկվել են «նոր չափորոշիչներով» դասագրքեր:

Այն որ դասագրքերում առկա են բազմաթիվ թերություններ ու սխալներ դա մի կողմ, բայց որ սկսել են թշնամու մանիպուլացիաներն ու թեզերի «օվերտոնի պատուհանը» բացել` փաստ է։

Հայոց պատմության 7-րդ դասարանի գրքում ներկայացված է Տիգրան Մեծի ժամանակվա մի քարտեզ, որը ներառում է Արցախը Ադրբեջանի կազմում։

Հեղինակը պատճառաբանել է, թե ժամանակակից տարածքներով է ներկայացրել, ի՜նչ մանիպուլյացիա ու քարոզչական տրյուկ։

Հեղինակը ԵՊՀ Պատմության ֆակուլտետի «Համաշխարհային պատմության» ամբիոնի դոցենտ Սմբատ Հովհաննիսյանն է, ով դրամաշնորհ է ստացել ու տարօրինակ ձևով հաղթել է մրցույթը։

Հունան ՀԱԿՈԲՅԱՆ

Հ.Գ. Մի պահ պատկերացրեք Թուրքիայի մայր բուհի պատմության ամբիոնի դոցենտի հետ ինչպես կվարվեին, եթե նա գիրք տպագրեր, որտեղ Թուրքիայի արևելյան հատվածը նշվեր Հայկական լեռնաշխարհի մի մաս։

Դիտվել է՝ 5646

Մեկնաբանություններ