ԿԳՄՍ նախարարությունը հայտարարել է ուսուցիչների կամավոր ատեստավորման նոր գործընթաց՝ բարձրագույն կրթություն չունեցող մասնագետների համար: Ինչքա՞ն կարելի է գործընթացի կանոնները փոխել, շարունակել նվաստացնել ուսուցիչների արժանապատվությունը, նրանց ատեստացիայի համար «խուճուճ» հարցեր ունեցող թեստեր կազմել, դրանք լուծելու համար անբավարար, քիչ ժամանակ տալ։ Ովքե՞ր են կազմել այդ թեստերի հարցերը, ի՞նչ չափանիշներ են կիրառել դրանք կազմելիս, թեստեր կազմողները դրանց բովանդակությունը, հարցերի ճիշտ պատասխանները իրենց հարստանալու միջոց չե՞ն սարքել։ Ինչո՞ւ պետք է մանկավարժական կրթություն չունեցող, մասնագիտությամբ հոգեբան, Նժդեհի գաղափարախոսությունը ֆաշիստական համարող Ժաննա Անդրեասյանը ԿԳՄՍ նախարար լինի, որ հանրակրթության ոլորտը այսպես ձախողի։
Ոսկան Սարգսյան