Ահա այս տեսքն ունեն Հայոց պատմության նոր դասագրքերը: Թշնամիները միշտ են փորձել խեղաթյուրել հայ ժողովրդի պատմությունը, «գիտական» շրջանակներում մեզ ջնջել աշխարհի հիշողությունից, անգամ տարածաշրջանի գենետիկ քարտեզից:
Բայց որ հայ դպրոցականների համար դասագքեր կգրվեին թշնամու երկրի կողմից սահմանած «նոր չափորոշիչներով», կարող էր լինել միայն պետությունն այսպիսի գործակալական ցանցի կողմից զավթվելու օրոք:
Ի՞նչ է նշանակում Տիգրան Մեծ արքայի ժամանակվա Հայաստանի քարտեզը՝ ժամանակակից սահմաններով: ՈՒզում են ասել, որ այդ ժամանակ մեր հարևան ցեղասպան երկրնե՞րն են գոյություն ունեցել:Այսպիսի Ժամանակակից «քարտեզը» մարդու, երեխաների ենթագիտակցության վրա ազդող մի ուրվապատկեր է, որի միջոցով փորձելու են պատմության կեղծարարների սուտը հայ նոր սերնդին մատուցել իբրև ճշմարտություն: Սրանից մի փոքր քայլ է այն կողմ, որ Հայոց պատմության դասագրքերից, պատմական քարտեզներից իսպառ ջնջեն նաև Հայաստան անունը: Եվ դա էլ կտեսնենք, առայժմ սկսել են Արցախի անունը արտաբերելիս թշնամուց ներողություն հայցելով:
Մեր հիշողությունն ու պատմությունն են ջնջում նոր սերնդի գիտակցության մեջ:
Սա դեռ Հայոց պատմության դասագրքից մի էջ է: Այսպիսի խեղաթյուրված փաստերը բազմաթիվ են ՝ հստակ նպատակաուղղված, որ հայ սերունդը մեծանա սեփական արմատներն ու ինքնությունը կորցրած:
Մի առանձին պատմություն էլ Հայ գրականության նոր դասագրքերն են, որտեղ այլևս դուրս են մղել Գրիգոր Նարեկացուն, Շնորհալուն և մեր մեծերի այն ստեղծագործությունները, որոնք եղել են ու կան ուղենշային գործեր, որոնցով պիտի ձևավորվի ազգային գաղափարախոսության կրող դպրոցականը՝ վաղվա մեր ազգը:
Միայն այսպիսի դասագրքերի բոյկոտը կարող է դառնալ պայքարի մեկնարկ:
Մեր երկրի փրկությունն այս պարագայում պետք է սկսել հայ նոր սերնդի հոգևոր դաշտը թշնամու ծրագրից ու ոտնձգություններից պաշտպանելուց:
Հասմիկ ՊՈՂՈՍՅԱՆ