Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Չինովնիկները` ստի դետեկտորում

Չինովնիկները` ստի դետեկտորում
27.05.2013 | 14:50

Ռուսաստանում հետաքրքիր մեթոդ են գտել կոռումպացված չինովնիկներից տեղեկություններ «կորզելու» համար: Ինչպես գրում է «Известия»-ն, նախագահին կից հակակոռուպցիոն խորհուրդը պատրաստվում է հակակոռուպցիոն թեսթեր անցկացնել գործող և ապագա չինովնիկների հետ: Այլ խոսքով, «ստի դետեկտորի» են «ենթարկվելու»:
Այս մեթոդի կիրառման համար հնարավոր է փոփոխություններ լինեն «Կոռուպցիայի դեմ պայքարի մասին» օրենքում: Այս նախաձեռնության հեղինակները վստահեցնում են, որ բոլոր քայլերը կհամապատասխանեն օրենսդրությամբ սահմանված կանոնակարգին: Պետդումայում արդեն վերջին ուղղումներն են կատարվում «ստի դետեկտոր» կոչված սարքի հետ: Սրա հետ համատեղ օգտագործվելու են նաև հոգեբանական թեսթեր: Հավանաբար հունիսի սկզբին հակակոռուպցիոն խորհուրդը կսկսի այս հարցի քննարկումը:
Սա առաջին դեպքը չէ, երբ ստի դետեկտոր են օգտագործում չինովնիկների «մաքրությունը» պարզելու համար: 2004-ին այդ մասին առաջին անգամ բարձրաձայնել է «Родина» կուսակցությունը:
Պատկերացնո՞ւմ եք, եթե նման սարք կիրառվի նաև Հայաստանում, որքան չինովնիկների մութ գործեր կելնեն ջրի երես:


Ռուզան ԽԱՉԱՏՐՅԱՆ

Դիտվել է՝ 1477

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ