Կրթություն. գործընթաց, թե վերջնանպատակ
03.10.2013 | 16:50
Այսօր Երևանում ավարտվել է Բրիտանական խորհրդի կազմակերպած «Կրթություն. գործընթաց, թե վերջնանպատակ» խորագրով երկօրյա համաժողովը։ Միջոցառումը նպատակ ուներ համակողմանի քննարկել դասավանդման բնագավառում իրականացվող փոփոխությունների և նորագույն տեխնոլոգիաների կիրառմամբ ստեղծվող մեթոդների դրական և բացասական ազդեցությունները:
Համաժողովի բացմանը ելույթ էր ունեցել ՀՀ ԿԳ նախարար Արմեն Աշոտյանը։ Նախարարը նշել է, որ կրթության բնագավառում նորարարական տեխնոլոգիաների օգտագործման վերաբերյալ կան տարբեր, երբեմն նույնիսկ տրամագծորեն հակառակ մոտեցումներ. «Դասական կրթական միջավայրի և մեթոդների կողմնակիցների համար կրթության միավորը նախկինի պես շարունակում է մնալ բացառապես դասագիրքը: Կա նաև երկրորդ ծայրահեղությունը, մարդիկ, ովքեր մոտ ապագայում կրթություն ստանալու գործընթացը պատկերացնում են բացառապես տեղեկատվական տեխնոլոգիաների միջոցով»: Դժվարությունների մի մասը, ըստ նախարարի, ունեն օբյեկտիվ հիմնավորումներ։ «Օրինակ` առցանց, հեռահար և այլ կրթության ձևերի կիրառման դեպքում որոշակի հակասություն է առաջանում կրթության որակի ստուգման ձևերի և մեթոդների միջև: Կա նաև երկրորդ խնդիրը` դա ուսանող-դասախոս հարաբերությունների նոր տարբերակն է: Ցավոք, նույն առցանց կրթությունը, գիտության ստեղծման և փոխանակման գործում ապահովելով տպավորիչ առաջընթաց, դեռևս լուրջ հաջողություններ չի արձանագրել մարդուն որպես քաղաքացի դաստիարակելու, գիտելիքից զատ նաև արժեք տրամադրելու և դաստիարակչական ու կրթական բաղադրիչները ճիշտ համադրելու հարցում»,- նշել է Արմեն Աշոտյանը:
Հայաստանում Մեծ Բրիտանիայի դեսպան Ջոնաթան Էյվսն էլ համաժողովում կարևորեց անգլերենի ուսուցումն ու տարածումն ամբողջ աշխարհում։
Երկօրյա խորհրդաժողովին մասնակցում էին ավելի քան 100 պատվիրակներ՝ անգլերենի մասնագետներ, կրթօջախների ղեկավարներ։ Մասնագետները քննարկել են դասավանդման բնագավառում տեղի ունեցող փոփոխությունները և նոր մեթոդների ներգրավումն իրենց աշխատանքում:
Լիլիթ ԳՐԻԳՈՐՅԱՆ
Հեղինակի նյութեր
- «451° ըստ Ֆարենհայթի»
- ՈՒրիշ տեղ չկա՞ր
- «24 ժամ եղել ենք տարբեր զենքերի հրետակոծման տակ»
- «Ադրբեջանը, Թուրքիան ու ֆոսֆորային զենքն Ադրբեջանին մատակարարողները պետք է պատասխան տան դատարանի առաջ»
- «Մեր բոլորի ճակատագիրը սահմանին կանգնած հայ զինվորականի ձեռքում է»
- Կարենին անհնար էր չհարգել, նույնիսկ հակառակորդները նրան ընդունում էին որպես լեգենդ, որպես ժայռ, որպես հեղինակություն
- Եկեղեցին գոյություն ունի 2000 տարի և գոնե առաջիկա 2000 տարվա համար պետք է ապահովի եկող սերունդների հոգևոր կարիքները
- «Լճաշենցիների միավորման» դռները բաց են բոլոր լճաշենցիների առջև
- «Արտակարգ դրությունը կանցնի, բայց բոլոր ծնողների, աշակերտների, ուսուցիչների համար կմնա մի շատ լավ նորամուծություն՝ հեռավար ուսուցումը»
- «ՌԴ-ն կարող է գնալ հարաբերությունների վատթարացման ճանապարհով, եթե Թուրքիան շարունակի ազդեցության գոտին ընդլայնելու քաղաքականությունը»
- «Ռայանէյր»-ը հատուկ սպասարկում է իրականացնում
- Յակուտսկի հայկական կիրակնօրյա դպրոցի սաները նշեցին Ամանորը
- «Հայաստանը երգող ժայռերի երկիր է, և ես երազանք ունեմ նվագելու այդ ժայռերի մեջ»
- Նպատակը դիրքապահ զինվորի անվտանգությունն է
- «Ադրբեջանում պետք է տեղի ունենա համակարգային փոփոխություն, որպեսզի կառուցողական երկխոսություն ակնկալենք»
- Յակուտսկի հայերն ակտիվ մասնակցություն են ունենում եկեղեցական բոլոր տոներին
- Ստամբուլում հաղթանակ է տարել ընդդիմությունը. ի՞նչ կանի Էրդողանը
- Քրիստոնեական և հոգևոր գիտելիքների ճիշտ ուղղորդում դասընթացի միջոցով
- «Ինձ համար Արամ Իլյիչը սրբություն է»
- «ԱԳՆ-ն պետք է ավելի շատ կենտրոնանա հայ-թուրքական հարաբերությունների կարգավորման, քան Ցեղասպանության ճանաչման խնդրի վրա»
Մեկնաբանություններ