Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Սրբազան շարժման օրակարգը կրկին առաջնային է

Սրբազան շարժման օրակարգը կրկին առաջնային է
07.06.2024 | 13:44

Ոնց նայում եմ՝ PR-շիկները կամ երկու անգամ են «հեծանիվ քշի՝ շեղենք» sms-ը սխալմամբ ուղարկել կամ ինքն է ամեն օր նույն sms-ը կարդում ու քշում էդ հեծանիվը:

Մինչ այդ, Սրբազան շարժման օրակարգն առաջնային է կրկին, և Բագրատ Սրբազանը հանդիպելու է միջազգային լրատվության երեք տասնյակից ավելի ներկայացուցիչների հետ: Վստահ եմ՝ տևական ժամանակ անց նրանք Հայաստանից լսելու են վստահ և պատվարժան քաղաքական խոսք, որի շահառուն բացառապես Հայաստանն է ու միայն հայ մարդը:

Վլադիմիր Մարտիրոսյան

Դիտվել է՝ 2320

Մեկնաբանություններ