Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Հայկական մենթալիտետ է՝ օրենք ու կանոն չենք սիրում

Հայկական մենթալիտետ է՝ օրենք ու կանոն չենք սիրում
19.04.2024 | 14:02

Ինչքա՜ն իրենց ավտոյով մահ մանածող կա Հայաստանի ճանապարհներին: Նախկինում 150 հազար դրամով էին վարորդական «պրավա» գնում, հիմա, երևի, կրկնակի թանկ է։ Փողոտ հայրը՝ որդու համար, հարուստ սիրականը` սիրուհու, հոգատար ամուսինը կնոջ համար ավտո ու վարորդական իրավունքի վկայական է գնում, ու ճանապարհային երթևեկության կաննոները չիմացող լակոտները, սիրուհիները, տիկինները նույնքան վտանգավոր են դառնում, որքան՝ «Կալաշնիկով» ավտոմատը ձեռքին կապիկը։

Հայկական մենթալիտետ է՝ օրենք ու կանոն չենք սիրում, չենք հարգում, իսկ փողատերերի ու պաշտոնյաների համար օրենքը, ճանապարհային երթևեկության կանոնները դիտավորյալ խախտելը մի ուրիշ կայֆ է։

Ոսկան Սարգսյան

Դիտվել է՝ 830

Մեկնաբանություններ