Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

«ԵՎՐԱՏԵՍԻԼ-2010», ԿԱՄ ՃԱՇԱԿԴ ՍԻՐԵՄ

«ԵՎՐԱՏԵՍԻԼ-2010», ԿԱՄ ՃԱՇԱԿԴ ՍԻՐԵՄ
01.06.2010 | 00:00

Ծերուկ Եվրոպայի ատամը հայկական «Ծիրանի կորիզը» չկտրեց` գերմանացիների կուտը կերավ:

Դիտվել է՝ 5161

Մեկնաբանություններ