Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

ՊԱՇՏՈՆԱԿԱՆ ՀԱՐՑԱԽՈՒՅԶ

ՊԱՇՏՈՆԱԿԱՆ ՀԱՐՑԱԽՈՒՅԶ
19.04.2011 | 00:00

-Ինչպե՞ս եք գնահատում սոցիալական լարվածությունը մեղմելու կառավարության ծրագիրը` «գերազա՞նց», «լա՞վ», թե՞ «բավարար»։

Դիտվել է՝ 3569

Մեկնաբանություններ