Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Հին սցենար նոր ֆիլմի համար կամ` չեն թողնում, էլի, որ Հյուսիսն ու Արևմուտքը ախպերություն անեն

Հին սցենար նոր ֆիլմի համար կամ` չեն թողնում, էլի, որ Հյուսիսն ու Արևմուտքը  ախպերություն անեն
29.09.2017 | 01:23
Դիտվել է՝ 8566

Մեկնաբանություններ