Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Լևոն ՍԱՐԴԱՐՅԱՆ. «Ադամանդափոշի»

Լևոն ՍԱՐԴԱՐՅԱՆ. «Ադամանդափոշի»
17.12.2012 | 13:15

Սուլթանական Թուրքիայում պատվավոր մահապատժի մի տեսակ կար`սուլթանի որոշմամբ մահվան դատապարտվածին (բնականաբար, առանց նրա գիտության) մատուցում էին սուրճ, որին ադամանդի փոշի էր խառնված: Վերջաբանի մասին կարող ենք չխոսել: Լսելով Զուրաբյանի և Օսկանյանի սրճարանային զրույցը, կարելի է պնդել, որ իր բաժին «ադամանդափոշոտված» սուրճը ՀԱԿ համակարգողն արդեն խմել է:

Դիտվել է՝ 5090

Մեկնաբանություններ