Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Բիզնես համագործակցություն պետության հովանու ներքո

Բիզնես համագործակցություն պետության հովանու ներքո
28.06.2019 | 00:54
Դիտվել է՝ 50667

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ