Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Խոշոր տիկնիկավարներն ու պուճուր խամաճիկը` աբսուրդի թատրոնում

Խոշոր տիկնիկավարներն ու պուճուր խամաճիկը` աբսուրդի թատրոնում
09.04.2019 | 00:48
Դիտվել է՝ 42248

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ