ԱՄՆ-ի նախագահ Ջո Բայդենը հայտարարել է, որ դուրս կգա նախագահական ընտրապայքարից, եթե բժիշկները պարզեն, որ ինքն առողջական խնդիրներ ունի։ «Անկեղծ ասած, ես կարծում եմ, որ միակ բանը, որ տարիքը բերում է, իմաստությունն է»,- հավելել է Բայդենը։ Ավելի վաղ նա ասել էր, որ կհրաժարվի նախընտրական մրցապայքարից միայն այն դեպքում, եթե Աստված իրեն ասի դա անել։               
 

Ազատ է նա, ով ինքն է կառավարում իր ցանկություններն ու զգացմունքները

Ազատ է նա, ով ինքն է կառավարում իր ցանկություններն ու զգացմունքները
27.09.2016 | 12:03

Շատ կանայք և տղամարդիկ գայթակղությունը պարտադիր, անգամ արվեստ են համարում. սա է աշխարհի հաղորդակցության լեզուն:
Չի կարելի գայթակղել կամ տրվել գայթակղության: Այսօր գայթակղությունը այնքան սովորական է, որ պարկեշտության կողքին է դասվում, ներեցեք. պարկեշտությունը հետամնացություն է, կարծրատիպ: Ոմանք բացահայտ են գայթակղում, ոմանք՝ քողարկված, ոմանք՝ չգիտակցելով անգամ, բայց Աստված քննում է երիկամներն ու սիրտը:


Ինքն իրեն կամ ուրիշներին դուր գալու ձգտումը գայթակղության նախադուռն է: Գայթակղում են և՛ անվստահները, և՛ ինքնավստահները, և՛ բարդույթավորվածները, և անբարդույթները, և՛ անդաստիարակները, և սխալ դաստիարակվածները (երբ ճիշտ դաստիարակությունը, դաստիարակից կախված, չի ուղղորդում դեպի անհրաժեշտ և ճիշտ նպատակ, կամ ճիշտ դաստիարակությունը, ենթակայից կախված, նպատակային չի ստացվում): Ազատություն հասկացության սխալ ըմբռնումը ևս գայթակղությունն արդարացնող հիմնավորումներ է ծնում: Եթե մարդը կամենում է զերծ մնալ գայթակղությունից, պետք է ընտրի՝ իր կյանքը կազմակերպում է Աստծո՞, թե՞ աշխարհի օրենքով: Անբարո վարքը մասսայական ոչնչացման զենք է, որովհետև Սուրբ է Աստված և սրբերի մեջ է բնակվում, իսկ Աստված նաև կյանք է ու կենսատու: «Կինը պետք է լինի ցանկալի»,- լսում ենք շատ հաճախ: Հիսուս ասում է. «Եթե տղամարդը նայի կնոջը և ցանկանա նրան, արդեն շնացավ նրա հետ իր մտքում»: Իսկ ո՞ւմ հետ է մտքում շնանում տղամարդը. այն կնոջ, ում մտքում միայն տղամարդկանց դուր գալու ձգտումն է: Կանա՛յք, եղեք հմայիչ և ցանկալի, բայց, եթե կարելի է, առանց ուրիշների ոտքերի տակ գեհենի կրակ վառելու: Իսկ աղջիկներն ընդհանրապես պետք է լինեն ծայրահեղ համեստ ու ողջախոհ: Չարը պղտորում է մարդկանց միտքն ու հոգին՝ նրանց մոլագարների ուշադրության կենտրոնում պահելով: Գայթակղիչ բույրեր՝ այս անվան տակ այսօր արտադրում են կենսաբանորեն ակտիվ, ենթագիտակցության վրա ուղղակիորեն ազդող նյութեր, որոնք գրգռում են բնազդներն ու ճնշում գիտակցությունը: Գայթակղությունը, իհարկե, չի սահմանափակվում կին-տղամարդ հարաբերություններով, որոնք բազմակողմանիորեն քննարկվում են Սուրբ գրքում, բայց գայթակղության հիմքում միշտ անբարո միտքն ու անառողջ խիղճն է: Անբարոյականությունը միշտ չէ, որ գայթակղիչ է, բայց գայթակղությունը միշտ անբարոյականություն է: Այսօր հագնվելն ու մերկանալը հասարակական վայրերում մեկ բառով է արտահայտվում՝ դրեսկոդ: Այսօր սովորական ընդունվող կիսամերկությունը ժամանակին նույնիսկ պոռնիկներին չէր բնորոշ (Ծննդ. 38;15-17): Օրինավոր տղամարդը լրացուցիչ գայթակղվելու կարիք չունի, ոչ էլ օրինավոր օրիորդը՝ գայթակղեցնելու:
«Եվ մենք առավել պարկեշտությամբ պետք է ծածկենք մեր ամոթույքները»:

Ի՞նչ նոր բան կարող է ի ցույց հանել կիսամերկ կինը, կարծում եմ՝ ոչ մի. բոլոր մարդիկ էլ ունեն անատոմիական նույն կառուցվածքը, բոլոր կանայք էլ ազդրեր ու լանջ ունեն, բայց ինչու են ոմանք դրանք ցուցադրելը հոգու պարտք և բարոյական սխրանք համարում, անհասկանալի է մնում, և խնդիրը բոլորովին էլ բարեկազմության ու գեղեցկության գաղափարի արտահայտությունը չէ: Այս ամենը, ամենայն հավանականությամբ, հետևանք է այն բանի, որ մարդիկ չեն կենտրոնանում հոգևորի, ներքին մարդու, հավիտենական և իրական արժեքների վրա, այս ամենը հոգևոր սնանկության արգասիք է: Եվ հնարավոր չէ, որ ուղիղ կապ չլինի կարճ շրջազգեստի և հոգևոր սնանկության կամ տհասության միջև, և անհնար է, որ հատուկ գայթակղելու՝ դուր գալու նպատակով «հագնված» մարդը լավ մարդ լինի: Փոքր տարիքը կամ ջահելությունը, նորաձևությունն ու հարմարավետությունը, շոգն ու տապը երբեք չեն կարող կիսամերկության արդարացում լինել: Փողոցում քայլող մարդիկ, հիմնականում կանայք և աղջիկները, գիշերազգեստով տնից դուրս եկած լուսնոտի կամ լողափին արևայրուք ստացողի տպավորություն են թողնում, այդպիսի տեսքով նրանք եկեղեցի էլ են մտնում:

«Հանուստ-արձակուստին»՝ իր արվեստ, նորաձևություն, սպորտ, լողափ, տապ արդարացումներով հանդերձ, միանում են գայթակղության մյուս բաղադրիչները՝ պարը, շպարը, օծանելիքը, և այս ամենը որպես սովորական մի բան, մատուցվում է մեզ աշխարհի պատուհաններից, գովազդի կարթով: «Ես եկա, որպեսզի դուք կյանք ունենաք և լիուլի ունենաք»: Լիուլի կյանքը սկսվում է արդեն այս աշխարհում, իսկ մեկնարկը տրվում է մկրտության խորհրդով, երբ հներն անցնում, և ամեն բան նոր է դառնում: Երբ մարդը մկրտվում և արդարանում է, սրբվում մեղքերից, ազատվում դևերից և ծառայության անցնում Աստծո մոտ, դառնում Երկնավոր Հոր ժառանգ և Սուրբ Հոգու տաճար, նրա համար բացահայտվում է իրերի բուն բնությունը, նա կյանքը սկսում է դիտարկել ոչ թե իր մարմնի չափման մեջ, այլ Տիրոջ Մարմնին մեխերի թողած լուսանցքերով: Նա այլևս մարմնում բանտված, կրքերից գերեվարված չէ և կյանքի իմաստը չի տեսնում իր հագագն ու որկորը լցնելու և կրքերին ու բնազդներին հագուրդ տալու մեջ: Նա ձեռք է բերում և սկսում է վայելել մի ազատություն, որը բոլորին է առաջարկվում, բայց շատերը հրաժարվում են՝ այդպես էլ չընկալելով դրա իմաստը՝ որպես լիարժեք կյանքի երաշխիք:

Ազատ է նա, ով ինքն է կառավարում իր ցանկություններն ու զգացմունքները, իսկ այսօրվա մարդը ճիշտ հակառակ կերպ է ընկալում ազատությունը: Ամեն բան ծնունդ է առնում սխալ դաստիարակությունից, աշխարհ եկող մարդուն մատուցվող սխալ պատկերացումներից, սեփական հոգու փրկության հանդեպ անտարբերությունից, քանզի «գայթակղություններ պետք է գան, բայց վայ նրան, ում ձեռքով կգան»: «Նորաձևություն» կոչվող վարակը արհեստածին է, անաստվածության փորձասենյակում սինթեզված, ինչը պարզ երևում է իրենց կարճ փեշերը ներքև ձգող ամոթխած աղջիկների հուսահատ ջանքերում:


Աստված Ինքը իրենց մերկությունը բացահայտած մարդկանց դրախտից մերկ չվտարեց, եկեք մեր՝ աշխարհի կողմից ծվատված խղճի և բզկտված բարոյականության վերջին պատառիկներով ծածկենք մեր հոգևոր սնանկությունն ու մերկությունը:

Երեցկին
Լիլիթ ՀՈՎՀԱՆՆԻՍՅԱՆ
Գորիս

Դիտվել է՝ 2482

Մեկնաբանություններ