Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Ստի սար­դոս­տայ­նից եր­կի­րը մաք­րե­լու ժա­մա­նա­կը

Ստի սար­դոս­տայ­նից եր­կի­րը մաք­րե­լու ժա­մա­նա­կը
05.05.2020 | 00:16
Դիտվել է՝ 32963

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ