«Վաղուց ժամանակն է, որպեսզի Ալլա Պուգաչովան ճանաչվի որպես օտարերկրյա գործակալ և զրկվի Ռուսաստանի Դաշնությունում իր ամբողջ ունեցվածքից՝ Ռուսաստանի Դաշնության զինված ուժերը վարկաբեկելու և արևմտյան քարոզչության օգտին աշխատելու համար»,- հայտարարել է ՌԴ Պետդումայի պատգամավոր Ալեքսեյ Ժուրավլյովը։ Ավելի վաղ Պուգաչովան Instagram սոցիալական ցանցում Կիևի մանկական հիվանդանոցի վրա հրթիռի խոցման մասին գրառում էր արել։               
 

Տաղանդաշատ կինոօպերատոր, որի կյանքն ընդհատվեց տարագրության մեջ

Տաղանդաշատ կինոօպերատոր, որի կյանքն ընդհատվեց տարագրության մեջ
28.03.2023 | 10:32

Նա հայկական կինոյի ամենափայլուն օպերատորներից մեկն էր, որի կյանքն ընդհատվեց ստեղծագործական ամենաբուռն շրջանում ՝ 51 տարեկանում և որին, ցավոք, իսպառ մոռացության ենք մատնել:

Կինոօպերատոր ԳԱԳԻԿ ԱՎԱԳՅԱՆԻՆ հանգիստ կարելի է դասել Ալբերտ Յավուրյան, Ռուդոլֆ Վաթինյան, Լևոն Աթոյանց վարպետների շարքին, որը Մոսկվայի համամիութենական կինոինստիտուտի կինոօպերատրական բաժինն ավարտելուց հետո, շռնդալի մուտք գործեց հայկական կինո, 1977 թվականին նկարահանելով «Աշնան արև» (ռեժ. Բ.Հովհաննիսյան) ֆիլմը:
Նրա երկրորդ աշխատանքը «Հայֆիլմ» կինոստուդիայում նկարահանված «Կյանքի լավագույն կեսը» (ռեժ. Ա. Մկրտչյան) կինոնկարն էր:
Իր առաջին, խաղարկային լիամետրաժ այս երկու ֆիլմերով, Գագիկ Ավագյան կինոօպերատորն ազդարարեց, որ «Հայկինո» է մուտք գործել տաղանդաշատ մի կինոգործիչ: Նրա նկարահանած հաջորդ օպերատորական աշխատանքները իր յուրօրինակ արտահայտչամիջոցներով, իսկապես, նոր խոսք էին մեր կինոյում:
Թվարկեմ ՝ «Յոթ սարից այն կողմ» (ռեժ. Ա. Աղաբաբով), «Լիրիկական երթ» (ռեժ. Ա. Այվազյան), «Տերը» (ռեժ. Բ. Հովհաննիսյան), «Ճերմակ անուրջներ» (ռեժ. Ս. Իսրայելյան), «Խնձորի այգին» (ռեժ. Գ. Մելիք-Ավագյան), «Կարոտ» (ռեժ. Ֆ. Դովլաթյան) ֆիլմերը:
Նրանցից «Լիրիկական երթը» դրամատուրգիական կառուցվածքի թելադրանքով, կովկասյան բնապատկերներով, գունային լուծումներով, լույս ու ստվերով ամբողջովին կինոօպերատորի վարպետության դրսևորում է:
Եվ պատահական չէր, որ Աղասի Այվազյանն իր առաջին ռեժիսորական գործը, ամբողջովին վստահել էր Գագիկ Ավագյանին: Ավելին, նրան իր առջին ռեժիսորական աշխատանքը վստահեց նաև պրոֆեսիոնալ օպերատոր Ս. Իսրայելյանը, որը նկարահանման հրապարակում երբևէ չխառնվեց Գագիկ Ավագյան կինոօպերատորի գործերին: Սա արդեն կարելի է «պրոֆեսիոնալների դերաբախշում» անվանել:
1990-ական թվականներին, ինչպես այն ժամանակ էին ասում` սև ջուր մաղվեց նաև մեր կինոգործիչների վրա: Չդիմանալով հասարակարգի կացութաձևի կտրուկ փոփոխությանը, մթին ու ցրտին, նվաստացմանը, և ամենակարևորը ստեղծագործական վակուումին, շատերը կյանքից հեռացան, իսկ նրանց զգալի մասը տարագրության մեջ:
Նրանցից մեկը տաղանդաշատ կինօոպերատոր Գագիկ Ավագյանն էր:

Ռոբերտ ՄԱԹՈՍՅԱՆ

Դիտվել է՝ 4959

Մեկնաբանություններ