Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Խմում են 2050-ի տես­լա­կա­նի կե­նա­ցը

Խմում են 2050-ի տես­լա­կա­նի կե­նա­ցը
25.09.2020 | 00:28
Դիտվել է՝ 60910

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ