Արվեստի գործերը դպրոց տանելու, դպրոցականներին ցուցադրելու գաղափարը աղմուկի, քննադատությունների պատճառ դարձավ. ինչու՞ վտանգել արվեստի արժեքավոր նմուշները, և ինչու՞ երեխան չպետք ծանոթանա արվեստի գործերին տեղում՝ այցելելով մշակութային օջախներ:
ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության մշակութային ժառանգության և ժողովրդական արհեստների վարչության պետ ԱՍՏՂԻԿ ՄԱՐԱԲՅԱՆԸ մեզ հետ զրույցում նշեց, որ այն ժամանակ այդ ծրագիրը քննարկման փուլում էր, դեռ չէր հաստատվել: «Եթե այդ ծրագիրը, այնուամենայնիվ, կյանքի կոչվի, արվեստի գործի անվտանգությունն ապահովելու երաշխիքներն ամբողջությամբ կապահովվեն: Խնդիրը թանգարանային առարկան թանգարանային միջավայրից դուրս՝ դպրոցում ցուցադրելն էր. մի կողմից, հասկանալի էին մշակութային համայնքի անհանգստությունը և բարձրացրած հարցադրումները, մյուս կողմից «Քո արվեստը դպրոցում» ծրագրի շրջանակներում արվեստագետն իր ստեղծագործությունը տանում է դպրոց՝ առավել արդյունավետ և ստեղծագործ միջավայր ապահովելով դպրոցականների համար,- ընդգծեց մեր զրուցակիցը:- Ինչ վերաբերում է երեխային մշակութային օջախ բերելուն, երևի տեղյակ եք, որ «Քո արվեստը դպրոցում էր» ծրագրին զուգահեռ մեկնարկեց աբոնեմենտային ծրագիրը, որն այն ժամանակ ԿԳ և մշակույթի նախարարությունների համատեղ ծրագիրն էր: Կրթություն-մշակույթ կապն ամրապնդող եղանակները և մոտեցումները շատ տարբեր կարող են լինել: Արվեստի գործը մի քանի ժամով դպրոցում ցուցադրելը խնդիր չեմ համարում, կարևորը գործընթացի ճիշտ և գրագետ կազմակերպումն է, ինչպես նաև նախաձեռնության արդյունավետության և երկարատև ազդեցության հիմնավորումը»:
Արմինե ՍԱՐԳՍՅԱՆ