13.11.2013|
16:09
Սա դեզոդորանտ է։ Նրա նպատակը քրտինքի տհաճ հոտի փոխակերպումն է անուշ բույրի։ Գեղահաճ շշիկի առջևի մասում ֆիրմային նշանն է, անհրաԺեշտ բացատրությունները և պղպջակներ պատկերող մի հատված։ Հետին մասում մրջնատառ գրությունների մի ամբողջ զորաշար է, ցավոք, ուկրաիներեն։ Մի խոսքով հայտնի ֆիրմային մակնշումը ձգում է, և կանայք մեր հարգևոր այն սիրով ձեռք են բերում։ Հետո, հասկանալի է, նույնքան սիրատոչոր փորձում են վայելել սույն օծանելիքը։ «Rexona»-ի պարագայում դա անհնար է, քանզի տիկին Հասմիկը, ձեռք բերելով հոտամեկուսիչ հեղուկը ՎԱՍ (Խորենացու փողոց) սուպերմարկետից, սույն ամսի 8-ին մնաց ափիբերան. հեղուկը ֆշշաց, վերածվեց սպիտակ փրփուրի։ Այն անբույր էր և համառորեն կպչուն։ Մի խոսքով, արտավիժումից անմիջապես հետո նշյալ «օծանելիքը» վերածվում է ճերմակ, կպչուն և (բարեբախտաբար) բուրազուրկ մի խյուսի։