ԱՄՆ-ի նախագահ Ջո Բայդենը հայտարարել է, որ ուկրաինական զորքերի հարձակումը Կուրսկի շրջանում Ռուսաստանի նախագահ Վլադիմիր Պուտինին իսկական երկընտրանքի առաջ է կանգնեցնում. սա տեղի ունեցողի վերաբերյալ ամերիկացի առաջնորդի առաջին պաշտոնական մեկնաբանությունն է։ «Մենք անմիջական, մշտական կապի մեջ ենք ուկրաինացիների հետ։ Սա այն ամենն է, ինչ ես կարող եմ ասել դրա մասին, քանի դեռ հարձակումը շարունակվում է», - ըստ Ֆրանսպրես գործակալության՝ հայտարարել է Բայդենը:               
 

Թվային հասարակության վտանգները

Թվային հասարակության վտանգները
25.12.2018 | 01:35

Այսօր շատ շատերն են խոսում այն վտանգների մասին, որոնք բերելու է գլոբալ թվային հասարակության կառուցումը, սակայն չեն բացատրում դրա կառուցման սկզբունքները և չեն առաջարկում այդ չարիքի դեմ պայքարելու իրական մեթոդներ:
Մեր առօրյա բառապաշարում սովորական են դարձել «թվային աշխարհ», «թվային հեղափոխություն», «թվային տնտեսություն», «էլեկտրոնային ճամբար», «տոտալ վերահսկում», «էլեկտրոնային ստրկություն» և այլ նման բառեր:


Սակայն, ստացվում է, որ զրույցներ են ընթանում միայն դրանց շուրջ և չեն առնչվում գործի էության հետ, ոչ ոք չի կարող կամ չի ուզում կարծես ասել ամենագլխավորը ո՛չ գիտատեխնիկական, ո՛չ էլ հոգևոր ոլորտում: Այս դրությունը բազմաթիվ մարդկանց մեջ առաջացնում է տեղի ունեցող իրադարձությունների վերաբերյալ կատարյալ անհասկացողություն և թույլ է տալիս «համաշխարհային նոր համակարգի» շինարարներին ազատորեն գործել «անիրավության բոլոր պատրանքներով» (Բ Թես. 2;10):
Դրա համար էլ վարագույրի հետևում են մնում քաղաքական, տեխնոլոգիական, կրոնական և իրավաբանական կողմերը, որոնք կապված են մարդկային առօրյա կյանք ներդրվող թվային տեխնոլոգիաների հետ: Հատկապես դրան նպաստում է քաղաքացիների մեծամասնության անխոհեմ և անպատասխանատու վերաբերմունքը` անձի թվային նույնականացման պրոցեսների վերաբերյալ:


Ամենից առաջ պետք է հիշեցնենք, որ էլեկտրոնային իդենտիֆիկացիան (նույնականացում) համազգային գլոբալ գործընթաց է, դրա համար էլ էլեկտրոնային նույնականացման նորագույն տեխնոլոգիաների ներդրումը համաշխարհային պրոցես է, որը հիմք է հանդիսանալու նոր «էլեկտրոնային» կամ «թվային» քաղաքակրթության` գլոբալ, համաշխարհային տեղեկատվական համացանցային հասարակության կամ գլոբալ Համացանցի:
Տոտալ թվային հասարակության կառուցման գլխավոր սկզբունքը ոչ միայն մարդկային անձին և նրա էլեկտրոնային ֆայլին թվային նույնականացման համարի վերագրումն է, այլև այդ թվային ծածկագիր-անվան ընդունումը և մշտական օգտագործումը իր կենսագործունեության ընթացքում:


Նույնականացիչը (նույնականացման համարը) կիբեռնետիկ տեղեկատվական կառավարող համակարգի կողմից ղեկավարվող օբյեկտի (առարկայի) անուն է: Միաժամանակ դա տվյալների պահուստում պահվող տվյալ օբյեկտին պատկանող էլեկտրոնային ֆայլի մուտքի բանալին է: Այդ ֆայլի մեջ ավտոմատ կերպով կուտակվում, պահպանվում և մշակման է ենթարկվում տվյալ օբյեկտին (մարդկային անձին) վերաբերող բազմազան տեղեկույթը: Անձի թվային նույնականացիչը արտաքին ինչ-որ նշան չէ, ինչպես դա փորձում են ներկայացնել մարդկանց համատարած ծածկագրման ջատագովները, այլ մարդու, որպես թվային հասարակության մեջ ղեկավարվող «օբյեկտի» նոր թվային անուն է: Դա միակ, անփոփոխ, ցկյանս և ցմահ մշտական պատկանելիք է , որը անբաժան է մարդկային էակից:
Մարդուն մշտապես և ամենուրեք ստիպում են ներկայացնել իր թվային կոդը անվան փոխարեն` նյութական բարիքներ և սպասարկում ստանալու համար և արձագանքել այդ անվանը: Եթե մարդը համաձայնում է, ապա կենսամատակարարման ոլորտում տեղի է ունենում մարդկային, քրիստոնեական անվան փոխարինումը թվային նույնականացման համարով, որը և միանշանակ մատնանշում է մարդկային անձը:


Տվյալ գործողությունը ոչ այլ ինչ է, եթե ոչ միստիկական, հոգևոր իրողություն: Ընդունելով և օգտագործելով այդ նույնականացիչը` մարդը թույլ է տալիս իր անունը փոխարինել թվերի համակցությամբ, այլ կերպ ասած, ընդունում է նոր թվային անուն, որն անքակտելիորեն կապված է մարդկային էության հետ: Նոր անվան ընդունման հոգևոր նշանակության մասին բավականին համոզիչ է խոսում սուրբ Հովհաննես Ոսկեբերանը. «Սողոսը վերանվանվեց Պողոս անունով: Ինչու՞ Սուրբ Հոգին փոխեց նրա անունը: Ինչպես տերը, երբ գնում է իր ծառային, ցանկանալով ցույց տալ նրա հանդեպ իր իշխանությունը, փոխում է իր անունը, այդպես էլ Սուրբ Հոգին դա արեց այն ժամանակ: Նա Պողոսին գերեց, և այդ երբեմնի հալածիչը մտնում է Սուրբ Հոգու իշխանության տակ, Որը և դրա համար փոխում է իր անունը, որպեսզի նա դրանից իմանա նոր Տիրոջ իր վրա իշխանության մասին» (սուրբ Հ. Ոսկեբերան 3-րդ, հատոր, գիրք 1): Տիեզերական մեծ վարդապետի խոսքերը պարզ ցույց են տալիս, որ նոր անվան ընդունումը նշանակում է նոր տիրոջը պատկանելություն և նոր ոգու ընդունելություն: Իսկ դա կարող է մարդու համար ունենալ շատ տխուր հոգևոր հետևանքներ: Հավատացյալ ուղղափառ քրիստոնյայի համար անընդունելի է թվային ծածկագրով իր քրիստոնեական անվան փոխարինումը: ՈՒրեմն, թվային անվան վերագրումը մարդուն մեղսական, աստվածամարտ գործ է, իսկ այդ անվան ընդունումը և օգտագործումը` ոչ պակաս մեղսական:


Այսպիսով, «էլեկտրոնային (թվայնացված) քաղաքացին» կարողանալու է շփվել «էլեկտրոնային կառավարության» հետ և կստանա հնարավորություն` օգտվելու նյութական և տեղեկատվական ռեսուրսներից միայն իր թվային անվան (հականուն)` նույնականացման համարի կամ անձնական ծածկագրի միջոցով: Հանուն երկրավոր բարեկեցության մարդը համաձայնում է ընդունելու նոր կարգավիճակ` համաձայնում է իրեն հավասարեցնելու ապրանքին, վերածելու իրեն համարակալած մի առարկայի կամ, այսպես ասած «բիոօբյեկտի»:
Այս կերպ Աստծո ստեղծագործության պսակը` մարդը, իրավունքի սուբյեկտից վերածվում է էլեկտրոնային համակարգի կողմից խիստ վերահսկվող ու ղեկավարվող օբյեկտի, որը պարտավոր է ենթարկվել այդ համակարգին: Այլ խոսքով ասած, կիբեռնետիկ համակարգերի ղեկավարման կանոնները ավտոմատ կերպով տարածվում են մարդկային հասարակության վրա, այդժամ 21-րդ դարի բարձր տեղեկատվական տեխնոլոգիաները կարող են օգտագործվել քաղաքական և գաղափարական նպատակներով` որոշ մարդկանց կողմից մյուսներին հոգեպես և ֆիզիկապես ստրկացնելու համար:


Անվան բնությունն այն է, որ անունով մարդուն են կոչում, և նա արձագանքում է, իսկ այժմ ձևավորվող համաշխարհային տոտալ վերահսկման համակարգում մարդուն կոչում են հենց թվային անունով, և այդ անվանը նա պիտի արձագանքի իր կյանքի բոլոր պարագաներում` կամավորապես հաղորդելով այն համակարգին: Այսպիսով, թվային հասարակության մեջ նույնականացիչը (նույնականացման համար) դառնում է «էլեկտրոնային քաղաքացու» փաստացի անուն, ավելի ճիշտ` դիմազրկված «բիոօբյեկտի» անուն:
Հասարակության անդամների կողմից նոր անունները որպես գոյատևման պարտադիր պայման կամավոր ընդունելը դառնում է կրոնական կենտրոնամետ ավանդական հասարակության փլուզման կրիտիկական մի գործոն և հատուկ ընդգծված է Հայտնության գրքում որպես ուրացության ազդանշան (Հայտն. 3;1,8): Խոսքը հասարակական և հոգևոր կյանքում զուգահեռ գործող երկու անունների մասին չէ, այլ Աստծունը` իր Արարչի հետ միավորման իրականություն հանդիսացող, մարդուն սեփականված անունը, որպես բացահայտ աստվածամարտ կայսրի սեփականություն կամավորապես ձևակերպելու մասին: Թո՛ղ չլինի այդ:

Ռուսերենից թարգմանեց
Տեր ընծա քահանա ՄԻՐԶՈՅԱՆԸ
Դարբասի հոգևոր հովիվ

Դիտվել է՝ 3776

Մեկնաբանություններ