Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Ամբոխը չպետք է որոշում ընդունի

Ամբոխը չպետք է որոշում ընդունի
24.08.2024 | 17:07

Էն, որ մեղավորը ժողովուրդն է` դա փաստ է։ Բայց դա միշտ է այդպես լինում` մեծամասնության ուզածը բերում է վատ արդյունքի։

Այնպես որ, ավելի մեղավոր են նրանք, ովքեր որոշում ընդունելու իրավունքը տվել են ժողովուրդ կոչվածին։

Ամբոխը չպետք է որոշում ընդունի։

Երբ ամբոխին տալիս են որոշում ընդունելու իրավունք, դա նրա համար է արվում, որ վատ արդյունքի պատասխանատվությունը գցեն էդ նույն ամբոխի վրա։ Իսկ նրանք, ովքեր անելուց առաջ իմանում են, որ արդյունքը վատ է լինելու` այ դրանք են իրական մեղավորներն ու դավադիրները կամ, ավելի ճիշտ, դավաճանները։

Միհրան Միրզոյան

Դիտվել է՝ 2032

Մեկնաբանություններ