Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Ափսոս ութ արկղ չկա՝ թվերն ա­վե­լի մեծ կլի­նեին

Ափսոս ութ արկղ չկա՝ թվերն ա­վե­լի մեծ կլի­նեին
05.06.2020 | 00:12
Դիտվել է՝ 36697

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ