Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Երբ շշից դուրս ե­կած ջի­նը պաշ­տոն է նվի­րում

Երբ շշից դուրս ե­կած ջի­նը պաշ­տոն է նվի­րում
17.09.2019 | 00:05
Դիտվել է՝ 36587

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ