Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Երբ պե­տա­կան «բուր­դը» շփո­թում են սե­փա­կան «բր­դի» հետ

Երբ պե­տա­կան «բուր­դը» շփո­թում են սե­փա­կան «բր­դի» հետ
11.09.2020 | 00:58
Դիտվել է՝ 47713

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ