Եվրամիությունը չի կարող ՈՒկրաինային տրամադրել բավարար քանակությամբ զենք ու զինամթերք, ուստի մտադիր է ներդրումներ կատարել ՈՒկրաինայի պաշտպանական արդյունաբերության մեջ՝ գրում է The Washington Post-ը։ «Այն գիտակցումը, որ Եվրոպան ի վիճակի չէ արտադրել այն զենքը, որն անհրաժեշտ է ՈՒկրաինային, սկսում է ակնհայտ դառնալ, և ուկրաինացիների համար ամենահեշտ ճանապարհը դա ինքնուրույն անելն է»,- պարբերականին ասել է եվրոպացի դիվանագետը, ով ցանկացել է անանուն մնալ:               
 

Այվազյանի բեմատեսությունը խորհրդավոր է և նորարարական

Այվազյանի բեմատեսությունը խորհրդավոր է և նորարարական
12.11.2013 | 15:01

«Երազ իմ երկիր հայրենի» երգի ներքո բացվեցին վարագույրները: «Գոյ» թատրոնի «Դեկորներ» ներկայացմամբ մեկնարկեց «Այվազյանական» հանրապետական թատերական երկրորդ փառատոնը:

«Ամբողջ մեկ շաբաթ հայաստանյան թատերական կյանքը կշնչի այվազյանական թատրոնի թարմությամբ: Երբ փորձում եմ պատկերացնել Աղասի Այվազյանի արվեստը մեկ հարթության մեջ, այն ինձ թվում է մի հրաշալի գետ` իր վտակներով, որոնցից մեկը շատ հորդաբուխ է, հետաքրքիր լույսով պարուրված: Դա Աղասի Այվազյանի դրամատուրգիան է,- ասաց գրականագետ ԱՆԻ ՓԱՇԱՅԱՆԸ, նշեց որ Աղասի Այվազյանն ունի 25 պիես` մեկը մեկից տարբեր, մեկը մեկից հետաքրքիր, գրված` նվիրումով դեպի մարդը: «Ինչպես ինքն է ասում՝ իր գրականությունը սեր է և իր ոչ մի ստեղծագործություն նման չէ մյուսին, որովհետև սիրելով է արարել»,- ասաց գրականագետը, նշելով, որ Այվազյանի բեմատեսությունը խորհրդավոր է և նորարարական:
Գրողների միության առաջին քարտուղար ՊԵՏՐՈՍ ԴԵՄԻՐՃՅԱՆԻ կարծիքով` Այվազյանի գրականությունը առանձնանում է ամբողջ հայ գրականության մեջ, և եթե կարողանայինք նրան ըստ արժանվույն ներկայացնել աշխարհին, համաշխարհային գրականության մեջ նույնպես կունենար իր ուրույն տեղը, որին արժանի էր: ՀԳՄ քարտուղարի խոսքով` կան գրողներ, որ հրաշալի, պատկերավոր լեզվով պատմում են, սյուժեներ են ստեղծում, կան գրողներ էլ, որոնք պարզապես ապրում են իրենց գրականության մեջ: «Այսինքն, նրանց համար, ինչպես Աղասի Այվազյանն էր ասում, գրականությունը ոչ թե մասնագիտություն է, այլ կյանք: Նրանք իրենց հերոսների մեջ ապրում են,- ասաց նա: Երբ Սարոյանին հարցրել են, թե ինչպես է ընտրում հերոսներին, նա ասել է` իմ բոլոր հերոսները ես եմ: Պետրոս Դեմիրճյանը նկատում է, որ նույն բանը կարող էր ասել Աղասի Այվազյանը և նշում, որ Այվազյանի գրականության գլխավոր թեմաները կամ «հերոսները» երեքն են` ժամանակը, մարդը և հայ մարդը:
Աղասի Այվազյանի դրամատուրգիայի մասին եկավ պատմելու նաև ռեժիսոր Սամսոն Ստեփանյանի բեմադրած «Դեկորները»:
-Էս որտե՞ղ ենք:
-Ոչ մի տեղ։
-Ոչ մի տեղ, այսինքն` ամեն տեղ ենք:
-Բայց ինչպե՞ս ամեն տեղ, երբ մենք էստեղ ենք:
-ՈՒրեմն, էստեղ ենք (մեջբերումը բառացի չէ- Ա.Ս.):
Իրենց տեղը փնտրող չորս անանուն հերոսները կորցնում են ազատությունը` այդպես էլ չգտնելով տեղ ասվածը: Սպիտակը, որ խորհրդանշում էր մաքրությունը, հեշտությամբ փոխարինվում է հոգեբուժարանը նկարագրող տարածքի: Չորս պատերը, որ պետք է լուծեին տեղ ու ժամանակի խնդիրը, վերածվում են բանտի: Երևակայությունդ որքան էլ վառ լինի, զգում ես դրսի ցուրտը, մանավանդ, երբ հրաժարվում ես տեղից (իրական) ու ընտրում ազատությունը: Տեղի խնդիրը կարող էր լուծել բազմոցը: Մեկ բազմոց` չորսի համար: Բազմոցը հայտնվում է` կնոջ հետ, ամեն ինչ իրար խառնելով: «Բազմոցով կնոջից» հոգնած հերոսներն ընտրում են ազատությունը: Էլի սկսվում է աբսուրդային անտեղությունը, գոյություն չունեցող «հիմա»-ն: Թեև, եթե ոտքերիդ տակ հատակ կա, գլխիդ վերևում` առաստաղ, ուրեմն այնտեղ չես:
Գլխավոր դերակատարներն են` Գուրգեն Սարգսյանը, Սարգիս Չոլոյանը, Աշոտ Տեր-Մաթևոսյանը, Սամվել Թոփալյանը և Աննա Հարությունյանը:
Հավելենք, որ Երևանի թատրոնի ու կինոյի պետական ինստիտուտում մինչև նոյեմբերի 18-ը Այվազյանական» փառատոնի շրջանակում կցուցադրվեն «Առլեզ», «Գոյություն», «Օվկիանոսի հեքիաթները», «Քարանձավ» և այլ ներկայացումներ: Կլինեն նաև գրական քննարկումներ:
«Այվազյանական» հանրապետական թատերական երկրորդ փառատոնն իրականացվում է Երևանի քաղաքապետարանի և ԵԹԿՊԻ աջակցությամբ: Ներկայացումների մուտքն անվճար է: Փառատոնի պատվավոր նախագահն է Աղասի Այվազյանի այրին` տիկին Գրետա Վերդյանը:


Արմինե ՍԱՐԳՍՅԱՆ

Դիտվել է՝ 2175

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ