ԱՄՆ-ի հայտարարություններն այն մասին, թե Հայաստանը ցանկանում է երես թեքել Ռուսաստանից, մերկապարանոց են, ՌԴ-ի և Հայաստանի՝ դարերի ընթացքում ձևավորված կապերը կդիմանան բոլոր փորձություններին, որոնց անընդհատ ենթարկում է Արևմուտքը՝ «ՌԻԱ Նովոստի»-ին ասել է ՌԴ ԱԳՆ պաշտոնական ներկայացուցիչ Մարիա Զախարովան։ «Պատմության ընթացքում մենք քանիցս օգնություն ենք տրամադրել եղբայրական հայ ժողովրդին, մտադիր ենք դա անել նաև այսուհետ»,- հավելել է նա։               
 

Էյֆմանի Սանկտ Պետերբուրգի բալետի պետական ակադեմիական թատրոնի ներկայացումը՝ Երևանում

Էյֆմանի Սանկտ Պետերբուրգի բալետի պետական ակադեմիական թատրոնի ներկայացումը՝ Երևանում
09.11.2013 | 16:49

ՀՀ մշակույթի նախարարությունը և «Կադանս» երաժշտական կենտրոնը կազմակերպում են Բորիս Էյֆմանի Սանկտ Պետերբուրգի բալետի պետական ակադեմիական թատրոնի ներկայացումը` «Մեղքից այն կողմ» խորագրով:

Ֆյոդոր Դոստոևսկու վեպի հիման վրա ստեղծված ներկայացումը (երաժշտությունը` Ռ. Վագների, Մ. Մուսորգսկու, Ս. Ռախմանինովի) կկայանա նոյեմբերի 16-ին, 17-ին՝ ժամը 19:00-ին, Ալ. Սպենդիարյանի անվան օպերայի և բալետի ազգային ակադեմիական թատրոնում:

ՌԴ ժողովրդական արտիստ, պետական մրցանակի դափնեկիր, «Ոսկե դիմակ» և «Ոսկե լամպաշար» մրցանակների դափնեկիր, «Հայրենիքի հանդեպ ծառայությունների» չորրորդ, երրորդ և երկրորդ աստիճանների շքանշանակիր Բորիս Էյֆմանը մի քանի տասնամյակ վարում է ակտիվ ստեղծագործական գործունեություն. նա քառասունից ավելի բեմադրությունների հեղինակ է:

1977 թ. Բորիս Էյֆմանը ստեղծել է սեփական թատերախումբ` «Լենինգրադի նոր բալետը», որն այսօր հանդիսատեսին հայտնի է Բորիս Էյֆմանի Սանկտ Պետերբուրգի բալետի պետական ակադեմիական թատրոն անվանումով:

Թատերախմբի առաջին իսկ ներկայացումները («Երկու ձայն», «Բումերանգ») հաջողությամբ են ընդունվել հանդիսատեսի կողմից` քննադատներին ստիպելով խոսել ռուսական բալետային արվեստում նոր ուղղությունների մասին:

Այսօր Բորիս Էյֆմանի բալետի թատրոնը հայտնի է Հյուսիսային ու Հարավային Ամերիկայի, Եվրոպայի, Ասիայի, Ավստրալիայի պարարվեստի սիրահարներին՝ «Չայկովսկի», «Ես Դոն Կիխոտն եմ», «Կարմիր Ժիզել», «Ռուսական Համլետ», «Աննա Կարենինա», «Ճայ», «Օնեգին», «Ռոդեն», «Մեղքից այն կողմ» ներկայացումներով:

Դիտվել է՝ 1367

Մեկնաբանություններ