Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Մեր բանակը պետք է խնդիրներ լուծի կարճաժամկետ և միջնաժամկետ հեռանկարում

Մեր բանակը պետք է խնդիրներ լուծի կարճաժամկետ և միջնաժամկետ հեռանկարում
30.04.2023 | 18:57

Բանակի արդիականացման մասին շատ տեսակետներ եմ լսել, բայց, իմ խորին համոզմամբ, դրանցից որևէ մեկը կենսունակ չէ, քանի որ չի արտացոլում այն հիմնական խնդիրները, որոնց բախվել ենք։

Կան լուծումներ, որոնք երկարաժամկետ են, այնինչ մեր բանակը պետք է խնդիրներ լուծի կարճաժամկետ և միջնաժամկետ հեռանկարում, հետևաբար երկարաժամկետ լուծումները պետք են, բայց զուգահեռ այն լուծումների հետ համադրված, որոնք կարճաժամկետ և միջնաժամկետ խնդիրներ կատարելուն են ուղղված։

Կա՞ն այսպիսի լուծումներ։

Այո՛, սակայն այդ լուծումները պետք է իրագործեն ոչ թե բանակի հետ կապ չունեցող, բանակը ներքևից չճանաչող մարդիկ, այլ բանակը օրգանապես զգացող մարդիկ։

Արա Պողոսյան

Դիտվել է՝ 4831

Մեկնաբանություններ

喡ッβㄅ矫⑩€澟该F掆€毭ぢ铰裁⑩€毬/spike">Ծաղրանկարչի կսմիթ Երբ իշ­խա­նու­թ­յան է գա­լիս ա­զատ խոս­քի դրո­շա­կա­կի­րը
Երբ իշ­խա­նու­թ­յան է գա­լիս ա­զատ խոս­քի դրո­շա­կա­կի­րը