Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Արագ ոգևորվող ու արագ հիասթափվող ժողովուրդ

Արագ ոգևորվող ու արագ հիասթափվող ժողովուրդ
22.05.2024 | 12:17

Մեր ժողովուրդը սիրում է շատ արագ հերոսներ ստեղծել, շատ արագ հերոսներ սարքել, շատ արագ ոգևորվել ու միաժամանակ շատ արագ հիասթափվել:

Դեպքերին, իրավիճակներին արագ, գերզգայական, հապճեպ արձագանքելն ու կարծիք կազմելը և կարծիք փոխելը նույնպես բնորոշ ու սովորական երևույթ է՝ արդեն կարծես օրինաչափ:

Ռոբերտ Մելքոնյան

Դիտվել է՝ 1879

Մեկնաբանություններ