ԱՄՆ-ի նախագահ Ջո Բայդենը հայտարարել է, որ դուրս կգա նախագահական ընտրապայքարից, եթե բժիշկները պարզեն, որ ինքն առողջական խնդիրներ ունի։ «Անկեղծ ասած, ես կարծում եմ, որ միակ բանը, որ տարիքը բերում է, իմաստությունն է»,- հավելել է Բայդենը։ Ավելի վաղ նա ասել էր, որ կհրաժարվի նախընտրական մրցապայքարից միայն այն դեպքում, եթե Աստված իրեն ասի դա անել։               
 

Իսկ պաշտոնական Երևանը թիթեռ է նկարում

Իսկ պաշտոնական Երևանը թիթեռ է նկարում
21.03.2023 | 21:28

Ս/թ մարտի 16-ին Մոսկվայում կայացած Ռուսաստանի արդյունաբերողների և գործարարների միության համագումարում ՌԴ նախագահ Վլադիմիր Պուտինը հայտարարեց.

«…չնայած աշխարհաքաղաքական դասավորությունների բարդությանը, բոլոր երկրները համաձայն են կառուցել Դաղստան-Ադրբեջան-Իրան երթուղին»:

Տրանսպորտային միջանցքի կառուցման աշխատանքներն արագացնելու նպատակով նա հընթացս գործարարներին կոչ արեց միջոցներ ուղղել «Հյուսիս-Հարավ» միջանցքի կառուցմանը, որն Իրանի տարածքով կապահովի տրանսպորտային կապը Ռուսաստանի և Հնդկաստանի միջև:

Մեծ տեղաշարժերի ֆոնին ինչո՞վ է զբաղված Երևանը:

Ընդամենը թիթեռ նկարելով:

Երկրի ապագայի համար բախտորոշ խնդրի առնչությամբ Մոսկվայի և Թեհրանի հետ աշխատել-պայմանավորվելու փոխարեն, հիմա էլ «խաղաղության օրակարգ» թղթի կտորը պարացնելու հանգույն, Նյու-Դելիին է խնդրում «Հյուսիս-Հարավ»-ն անցկացնել Հայաստանով:

Պաշտոնական Երևանը մի՞թե չգիտե` Հնդկաստանը որքան էլ, հիշյալ «մեծ նախաձեռնությունում» կարևոր դերակատարություն ունի, այնուամենայնիվ` ո՛չ որոշիչ` Հարավային Կովկասին առնչվող հարցերում:

Հետևապես, անհրաժեշտ է պայմանավորվել ա՛յլ «խաղացողների» հետ:

Որքան էլ ՀՀ տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարար Վահան Մարտիրոսյանը տարբեր ձևաչափերում հնդիկ գործարարներին ու պաշտոնատար անձանց վստահեցնի.

« Հայաստանը հնարավորություն ունի թե´ ավտոմոբիլային տրանսպորտով և թե´ երկաթուղային ճանապարհով մուլտիմոդալ բեռնափոխադրումներ իրականացնել ոչ միայն Ռուսաստան, այլ նաև Եվրոպա»,- և պատրաստակամություն հայտնի աջակցելու գործընթացին, և օժանդակելու տրանսպորտային ուղու կազմակերպմանը, փաստը մեկն է.

«Հյուսիս-Հարավ» տրանսպորտային միջանցքն ու դրա մաս կաղմող Պարսից ծոց-Սև ծով մուլտիմոդալ բեռնափոխադրումներ իրականացնող միջանցքը ժամանակի հետ դադարում է դիտարկվել որպես հաղորդակցական ուղի, որը պետք է իրականացվի Հայաստանի տարածքով:

Իսկ նման իրողությունը ևս մեկ անգամ գրանցում է` լուրջ պարտություն:

Իշխանությունը բռնազավթած «թավիշների» հերթական ցավալի պարտությունը:

irates.am

Դիտվել է՝ 9730

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ