Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Այսպես խոսեց «խոպանչիների» հրամանատարուհին

Այսպես խոսեց «խոպանչիների» հրամանատարուհին
11.08.2024 | 19:29

Հետաքրքիր է, նախ` 27 տարվա ընթացքում իրականում քանի՞ ամիս է սա ապրել Իջևանում:

Երկրորդը` «հազար» տեղից մարդկանց տանում լցնում են ֆեստիվառներին ու առանց ամոթի հրճվում, թե Իջևանում կամ Գյումրիում կյանքը լեցուն է...

Երեկ բազմաթիվ իջևանցիներ են նամակներ գրել ինձ ու ասել, որ ֆեստիվառին մասնակցողների 90 տոկոսին չեն ճանաչում` «խոպանչիներ» են...

Նույն վիճակն էր նաև Գյումրիում Թաթայի համերգին. 90 տոկոսը Գյումրու հետ առնչություն չունեին:

Գագիկ ՀԱՄԲԱՐՅԱՆ

Դիտվել է՝ 2675

Մեկնաբանություններ