Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Կյա՞նք է սա, թե՞…

Կյա՞նք է սա, թե՞…
11.10.2023 | 09:13

Տե՛ր, ասա՛ դու ինձ,

Մի՞թե սա ստույգ մահ չէ ու թաղում,

Երբ ապրում ես, կաս,

Բայց վաղու՜ց արդեն

Ո՛չ լաց ես լինում ու ո՛չ ծիծաղում․․․

Հովհաննես ՇԱՀԻՆՅԱՆ

Դիտվել է՝ 3543

Մեկնաբանություններ