Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Դիոգենեսյան ժամանակներ

Դիոգենեսյան ժամանակներ
27.03.2009 | 00:00

Էսպես քոռեքոռ էլ պայծառ լույսի տակ հակաճգնաժամային ծրագիր ենք փնտրում։

Դիտվել է՝ 13188

Մեկնաբանություններ