Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

ԵՐԲ ՄՐՑԱԿՑՈՒՄ ԵՆ ԱԹՈՌ ՁԵՌՔ ԳՑԱԾ ԱՆԳԼՈՒԽՆԵՐԸ

ԵՐԲ ՄՐՑԱԿՑՈՒՄ ԵՆ ԱԹՈՌ ՁԵՌՔ ԳՑԱԾ ԱՆԳԼՈՒԽՆԵՐԸ
30.11.2010 | 00:00

Ինչ հաժիվ էլ գրանցվի, պարտվողն էլի' ժողովուրդն է:

Դիտվել է՝ 4676

Մեկնաբանություններ