Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

«Նավ­թա­հան­քե­րի գե­նե­րալ­նե­րի» այսրոպեական խրախ­ճան­քը

«Նավ­թա­հան­քե­րի գե­նե­րալ­նե­րի» այսրոպեական խրախ­ճան­քը
29.09.2020 | 00:38
Դիտվել է՝ 62116

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ